HUDDA, humane digitalne rešitve, d.o.o.
Trg komandanta Staneta 8 1000 Ljubljana Slovenija
Ko sem še tretjič postal očka sem začel iskati rešitev, ki bi mi pomagala avtomatizirati oddajanje apartmaja v Kranjski Gori. Bivam in delam v Ljubljani, zato na lokaciji ne morem biti prisoten. Smart Checkin mi je celoten postopek prijave gostov popolnoma avtomatiziral in mi omogočil, da več časa preživim s svojo družino.
Smart Checkin uporabljam že od vsega začetka, ko sem začela z oddajanjem apartmaja v lastni hiši. Všeč mi je, ker je res enostaven za uporabo poleg tega pa sem pomirjena, saj vem, da so gostje prijavljeni, mesečna poročila pravilno oddana in računi pravilno izdani in davčno potrjeni.
Preden smo začeli uporabljati Smart Checkin smo se z vsakim gostom v naši apartmajski hiši osebno srečali, mu zaračunali turistično takso, doplačilo za hišne ljubljenčke in mu predali račun. Od kar uporabljamo Smart Checkin to vse poteka avtomatsko, kar nam prihrani veliko časa in predvsem živcev.
Preden sem začel uporabljati Smart Checkin sem moral goste osebno pričakati v apartmaju, jih prositi za osebne dokumente in jim zaračunati turistično tasko. Zdaj to vse poteka avtomatsko - apartma se praktično oddaja na avtopilotu, jaz pa lahko veliko več časa posvetim svoji redni službi in športnim hobijem.
Smart Checkin nam je pomagal avtomatizirati oddajanje treh apartmajev v Kranjski Gori. Gostom lahko zdaj zaračunamo turistično takso in jih prijavimo, ne da bi se z njimi srečali. To nam prihrani vsaj 20 ur vsak mesec. Ekipa nam je z veseljem pomagala in svetovala pri implementaciji programa.
Smart Checkin mi je omogočil, da lahko apartmaje v Kranjski Gori oddajam tudi, ko sem v Ljubljani ali pa v tujini. Goste lahko enostavno prijavim in jim izdam davčno potrjen račun. Končno lahko vse formalnosti opravim znotraj ene same aplikacije na enostaven in učinkovit način.