Cenik prilagojen vam
Od apartmajev, hiš in domačij, pa vse do hostlov in hotelov. Za tiste, ki oddajate celo leto in tiste, ki oddajate sezonsko. Ceno prilagodimo glede na potrebe in velikost vašega nastanitvenega obrata.
Paket standardZa manjše in srednje nastanitve
- Brezskrbno in avtomatizirano oddajanje nastanitve
- Poslovanje v skladu z veljavnimi predpisi in zakoni
- Online check-in za goste
- Prijava gostov preko QR kode v nastanitvi
- Prijava gostov s skeniranjem dokumentov
- Spletno zaračunavanje turistične takse in doplačil
- Poročanje v AJPES eTurizem
- Izdaja računov z davčno blagajno
- Vodenje knjige gostov
Paket po meriZa večje nastanitve
Cena po dogovoru
- Vse iz paketa standard
- Povezava z vašim zunanjim PMS ali channel manager sistemom
- Neomejeno število ležišč
- Prioritetna podpora
- Prioritetne nadgradnje produkta in razvoj novih funkcionalnosti
- Možnost razvoja in integracij po meri
- Osebno svetovanje pri optimizaciji checkin procesa
Oddajate več nastanitev?
Smart Checkin smo prilagodili tudi za tiste, ki oddajate več nastanitev ali pa nastanitve upravljate za druge. Kontaktirajte nas za prilagojeno cenovno ponudbo.
Kontaktirajte nasPridružite se zadovoljnim sobodajalcem, ki za brezskrbno oddajanje uporabljajo Smart Checkin.

Cloudbeds se je izkazal kot odličen PMS za naš hotel, a ni podpiral slovenske birokracije. Smart Checkin je to rešitev dopolnil. Gostje se lahko prijavijo vnaprej, receptorji pa imajo možnost skeniranja dokumentov. Tudi račune pošiljamo z enim klikom. Celoten proces je zdaj bistveno hitrejši in prijaznejši tako za osebje kot za goste.

Namesto da bi za prijavo vseh gostov in izdajanje računov porabila 60 minut, zdaj za to porabim le 15 minut. Zelo sem zadovoljna s storitvijo Smart Checkin. Ta je enostaven za uporabo in deluje nemoteno, predvsem pa mi prihrani čas, ki ga lahko porabim za druge namene ali več časa preživim z družino.


Ko sem še tretjič postal očka sem začel iskati rešitev, ki bi mi pomagala avtomatizirati oddajanje apartmaja v Kranjski Gori. Bivam in delam v Ljubljani, zato na lokaciji ne morem biti prisoten. Smart Checkin mi je celoten postopek prijave gostov popolnoma avtomatiziral in mi omogočil, da več časa preživim s svojo družino.

Smart Checkin uporabljam že od vsega začetka, ko sem začela z oddajanjem apartmaja v lastni hiši. Všeč mi je, ker je res enostaven za uporabo poleg tega pa sem pomirjena, saj vem, da so gostje prijavljeni, mesečna poročila pravilno oddana in računi pravilno izdani in davčno potrjeni.

Preden smo začeli uporabljati Smart Checkin smo se z vsakim gostom v naši apartmajski hiši osebno srečali, mu zaračunali turistično takso, doplačilo za hišne ljubljenčke in mu predali račun. Od kar uporabljamo Smart Checkin to vse poteka avtomatsko, kar nam prihrani veliko časa in predvsem živcev.

Preden sem začel uporabljati Smart Checkin sem moral goste osebno pričakati v apartmaju, jih prositi za osebne dokumente in jim zaračunati turistično tasko. Zdaj to vse poteka avtomatsko - apartma se praktično oddaja na avtopilotu, jaz pa lahko veliko več časa posvetim svoji redni službi in športnim hobijem.
Pogosto zastavljena vprašanja
Imate dodatna vprašanja?
Z veseljem vam pomagamo in svetujemo pri optimizaciji oddajanja vaše nastanitve.